Followers

Tuesday, February 22, 2011

.: PRK 2011 :.

Senyap tidak beerti menyepi, sudah seminggu tanpa coretan :)



Alhamdulillah, sempat juga saya 'conteng menconteng' disini ;p

Diseluruh Malaysia kini gempar dengan Pilihan Raya Kampus. Kendatipun saya sudah bergelar alumni universiti, hati saya masih semangat bersama roh perjuangan di bumi UPM terchinta~ Ya, terus tetap segar bersemangat insyaallah :)

Rindu perjuangan itu. Rindu mereka. Sangat rindu. Rindu sangat-sangat ~~~

Saya pernah menjadi pencadang bagi sahabat yang bertanding pada tahun lepas. Saat itu dikenang. Sahabat-sahabat saya juga mencadangkan saya menjadi calon, tetapi sudah terlambat, kerana pada waktu itu saya merupakan mahasiswa tahun akhir :)

.: Pilihan Raya Kampus 2011 :.
Keputusan Pro Mahasiswa :
UM : MENANG [Menang 23 dari 41 kerusi]
UKM : MENANG [Menang 22 dari 37 kerusi]
UMK : MENANG [Menang 8 dari 12]
UPSI: MENANG [Menang 11 dari 18 kerusi]
USIM: MENANG [Menang bersih]
UMS : MENANG
UPM : KALAH [Menang 11 dari 43 kerusi]
UTM: KALAH [Menang 11 dari 57 kerusi]

Pro-M MENANG majoriti 6 dari 8 IPTA


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Related Posts with Thumbnails