Followers

Saturday, January 09, 2010

Pos Simpor (Siri 2)


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Saja buat 2 siri, sebab entri kali ini khas untuk gambar. Bagi sahabat seperjuangan yang tak berkesempatan nak sertai, tataplah gambar-gambar ni sebagai pengubat rindu :D

Sebelum itu, pastikan anda membaca laporannya..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

bermula disini....

Trak Kuning Abang Azmarul


Land Rover Encik Syamsul


Kiri sekali, opel Ustaz Abu


Sebelum bertolak, kami singgah di Kuala Betis


Lori balak menemani perjalanan kami. ngeh3 ^^

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

KAMPUNG SIMPOR

Kami menginap disini ^^


Tok batin mereka masih kristian..


Salah satu alat permainan mereka, macam sumpit kecil..


Mulakan dengan bismillah ^^,)


Licin! ^^,)


Ason, anak kepada K.rokiah (kena jangkitan mata, kesian sangat tengok dia..)


Mereka sangat berdikari. Orang asli memang hebat!


Anak anjing yang berkeliaran. Sini banyak sangat anjing..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

KAMPUNG DANGDUT
(nama kampung tak boleh blah ^^,)

Sah bergelar suami isteri, bahagia melihat mereka ^^)


Kami bersama keluarga pengantin~


Saat meng'syahadah'kan Billa


Sah bergelar seorang muslimah. Alhamdulillah


Sangat indah permandangan disini. Subhanallah

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

KAMPUNG SEDAL

Hanya 3 orang sahaja yang muslim, banyak binatang buas sini..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Insyaallah, cuti raya cina nanti, kami akan turun ke Pos Balar di Gua Musang, Kelantan. Haritu Ustaz Wahab ajak ana sertai pengembaraan ke Batam, Indonesia tapi den ada kuliah. Insyaallah, suatu hari nanti ^^,

"sampaikanlah walaupun satu ayat"

12 comments:

  1. akak..zaidi dah kurus ek? haha.

    ReplyDelete
  2. akak pun rasa camtu..
    tapi die mmg on diet skrang..

    akk pun nak diet gak la ^^,

    ReplyDelete
  3. comel nyer anjing anak anjing tu..teringin nak bela.takpe kan bela anjing?ngeh2

    ReplyDelete
  4. bela anjing? better x payah kot..

    bela kucing/burung/hamster/kura2 @ len sudah..

    ataupun x yah bela apa2.. jaga diri sndiri je..huk3

    ReplyDelete
  5. SALAM..

    ana minta izin untuk gunakan link siri 1 dan siri 2 pos simpor ke blog ana k,untuk berkongsi bersama ...

    syukran uhti... :)

    ReplyDelete
  6. salam wbt..

    tafadhal..semua blh copy untuk manfaat bersama..

    tapi camne nak link kan tu eh? ana try2 gak tapi dop dapat..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. akak x yah diet la.kurus dah pon ^_^

    masih kagum tengok zaidi dah kurus.huahua.

    ReplyDelete
  9. salam ziarah. alhamdulillah.. teruskan dakwah kpd penduduk simpor. Mereka lembut hati, baik, insyaAllah akan trima Islam semuanya satu hari nanti..

    ReplyDelete
  10. to attiq:
    ha3..kalo zaidi baca ni, habis la..sabau je la^

    to lydecker86:
    salam kak, lama x jumpe akak.. mesti akk slalu turun Simpor kan? ira pun dh terpikat kampung tu. baik belaka ^^

    ReplyDelete
  11. gong xi fa chai kita turun kuala mu...
    nama akak nadirah no 1 dlm list ustaz wahab...
    ^_^

    ReplyDelete
  12. tu la, pasai pe nama akk no 1.

    insyaallah deh, jumpa di sana..

    (harap2 x de halangan..amen)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails