Followers

Saturday, December 05, 2009

1-100

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah, saat ini genap blog bingkisaNurani menyambut ulangtahun yang PERTAMA! Pertama? la, 'muda lagi blog saya ni'. 6/12/2008 tarikh keramat mula berjinak-jinak dalam bidang penulisan. Masih dikurniakan ruang dan peluang untuk berkarya, insyaallah blog ini akan sentiasa bernafas dan memberikan sedikit info. Moga diri terus diberi kekuatan olehNya. Allahumma amen.

Tak sangka juga, ini entri yang ke-100 pada umurnya 1 tahun (1-100). Macam dirancang pula :p (Tak rancang taw!) Segala cadangan dan kritikan membina, amat dialu-alukan. Syukran buat semua followers dan mereka yang senantiasa mengunjugi blog ini.
(Blog tak menarik pun '*_*')

***********************************************************************

Sebenarnya, jasad ana sekarang patutnya berada di Kampung Orang Asli seperti biasa. Tapi, tiada "rejeki". 'Kepingin bangat mahu pergi Kuala Mu ^^!'. Gambar dibawah terbang dari Butterworth. Syukran dik Mustaqim. Lama sangat tak jumpa dengan Ustaz Wahab. Kesungguhan beliau dalam menyampaikan dakwah menjadi inspirasi kami untuk terus berjuang. Moga kita semua istiqamah. Allahumma amen.

Land Rover Ustaz Wahab


UjianNya..


ESA. SATU.
Tiada tuhan selain Allah. Kalimah yang sering bermain dibibirnya dalam menyampaikan seruan.



Ini tidak mematahkan semangat kami untuk terus berjuang =]


Apa yang penting? K.E.R.J.A.S.A.M.A ^^


Sempat lagi iklan Radix kat situ. Ngeh3


Sedang update blog lagi, datang Munief & Fiefah pula ;p

bingkisaNurani:
Petang nanti training netball
(boleh kurus sikit, 'sikit' je la tapi, sebab asyik makan je ^^'!)

6 comments:

  1. land rover tu sampai di-modify jadi convertible plak.

    ReplyDelete
  2. convertible?

    ana x pasti depa ubah suai camne l.rover tu..
    tp dengar cita, depa nk baiki..

    teringat dulu, ana sorang je pompuan naik l.rover tu, yg len sume laki..malu nye, allah je yg taw..

    ReplyDelete
  3. tapi, land rover rosak tu hanya ujian yg kecil je kalau nak dibandingkan dgn kesusahan saudara kita di seberang lautan sana.

    ReplyDelete
  4. moga allah memudahkan urusan dakwah n islah kiter..

    allahumma amen..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails