Followers

Saturday, January 23, 2010

_PRK UPM_

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Untuk PRK UPM sesi ini, ana diamanahkan menjadi pencadang kepada sahabat seperjuangan ^^, ada juga yang bertanya, tak jadi calon ker? hu3, kurang 4 bulan ana dikampus hijau ini. Sem akhir mana boleh jadi calon ^^!

Sempat ana pergi proses penamaan, pengumam calon yang bertanding dan proses bantahan. Konklusinya, terlebih 'duka' dari suka. Ana sangat333 hairan. Bagaimana orang islam menentang orang islam sendiri. Sangat menyedihkan. Sungguh, nak tegakkan islam, memang memerlukan 1001 pengorbanan. Doakan kemenangan islam. Allahumma amen.

Kepada sahabat-sahabat UPM, jom turun mengundi 26 januari ini. Undi dengan bijak. Kalau dok tahu nak undi siapa, insyaallah ana akan membantu.

((Ana ada buat tinjaun, warga UPM tidak mengenali calon yang akan bertanding. Macam mana nak kenal, "pihak itu" tidak memperkenalkan calon kepada umum. Kempen hanya sehari. Sistem pula e-voting. Agaknya releven tak?))


Pagi sebelum proses penamaan calon...


Petikan dari blog PRO-M UPM(click here):
"Main Kasar. Itu sifat yang sesuai ditujukan kepada pihak yang membuat onar di awal pagi hari penamaan calon. Seawal jam 6.25 pagi, team UPM-today menerima satu email daripada seorang bakal calon Pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar(MPP) UPM yang mendakwa pintu pagar rumah sewanya dililit dan di mangga dengan rantai besi seberat lebih 2 kilogram..."

Sangat kecewa. Dari sesi lepas pun mereka buat macam ni. Ana pun tak tahu nak komen apa. Anda bagaimana?

Doakan kemenangan islam. Takbir!

4 comments:

  1. salam..
    ish..dahsyat nye..jalan ini mmg betul2 susah..same la ngan kat ukm ni..sedih tgk org islam telagah dgn islam sendiri..sape yg sanggup nk wat camtu??tapi sbb kite nak tegakkan jgk islam,kene jgk lah supaya 'mereka2' tu sedar..

    wallahua'lam..

    ReplyDelete
  2. salam wbt

    sebenarnye banyak lagi depa buat..

    yang terbaru, mereka menyebarkan risalah palsu menggunakan logo PRO-M..!

    juga membina facebook palsu PRO-M untuk setiap kolej di UPM..

    ReplyDelete
  3. huh?
    ada fb palsu??!!

    betul2 main kasaq nih!!

    ReplyDelete
  4. depa kesah apa..

    skrang ni, PRO-M bawak ke mahkamah pasal pembatalan 7 calon MPP..

    moga depa diberikan hidayah, dibukakkan hati dan diberikan nurrr.. amen

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Related Posts with Thumbnails