Followers

Saturday, August 20, 2011

Blog segar

Salam wbt. Malam 21 yang barakah, berdebar je kan :D


Bagi mereka yang menjadikan blog saya sebagai kunjungan rutin, seinfiniti penghargaan diucapkan.

Sesiapa perasan, saya sedaya mewujudkan suasana segar dan harmoni. Mahu tampil menarik tetapi tidak terlalu padat sehinggakan pengunjung merasakan tertekan apabila melawat blog saya.

Apa yang 'konon-konon' disegarkan?

1- Menbuat popular post bergerak
2- Penambahan butang facebook like
3- Penambahan butang facebook share
4- Penukaran background blog sebulan sekali
5- Link yang disertai kerlipan bintang bewarna ungu (blink)
6- Animation (nampak tak ada pokok kelapa dan burung beterbangan? - ni saja2 je, mungkin akan dibuang selang beberapa hari ;p)

Anda boleh ke Teknik membuat blog untuk mendapatkan pelbagai widget yang menarik da bomb!

Untuk mendapatkan bakground/template yang menarik, anda juga boleh melawat ke sini Cutest blog

Dulu memang saya suka menambah apa sahaja widget yang dirasakan luar biasa, tetapi sekarang saya rasa itu sangat menyerabutkan kerana sarat dengan pelbagai widget. Hasilnya, blog sangat lambat untuk loading sepenuhnya.

Cukuplah apa yang ada diblog saya kini, ringkas dan sedap mata memandang (perasan!)

Alhamdulillah :D

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Related Posts with Thumbnails