Followers

Friday, August 19, 2011

Irfan Makki - I Believe

Salam wbt. Salam 10 Ramadhan terakhir.

Dah terawikh kita? :)


Tiba-tiba tangan ni gataiii nak menari atas keyboard menggunakan loghat kedah. Bukan apa, cikgu sekolah yang tempat ceq mengajaq ni kata, "tak pernah dengar Nadirah cakap kedah pun, kata lahir sana..."

Ha, pos kalini ceq longhat kedah naaa... (macam la 'dia' baca blog awak wahai cik Nadirah ;)

Sebenarnya ceq dah lama nak habaq (sebenarnya dah bagitahu pun..;p), alhamdulillah ceq telah memiliki album sulung Irfan Makki, memang meletup, ceq bagi 4 setengah bintang! :D Setiap kali pergi sekolah, tak pasang lagu lain dah, dok putaq lagu sama je :)

Harga asai RM27.90 tapi kalau beli teruihh dari Inteam Records RM 25 :D. Lagu kegemaran ceq I'm so sorry & Waiting for the call.


Terdapat juga lagu yang berentak ala tamil/urdu gitu. Sebenarnya, rasa nak tergelak juga, sebab kadang-kadang ada cikgu tumpang kereta, jadi bila lagu 'ala-ala tamil' tu sedang berputaq, 'apa lah yang depa dok pikiaq sekarang ni..' <------ takut depa ingat ceq betul pasang lagu tamil! ^____^

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails